SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį socialinio darbo išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų bendrąją darbo patirtį;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, socialinės apsaugos sritį, socialines išmokas ir jais vadovautis;
3.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ programomis) technologijomis ir kitomis informacinėmis technologijomis;
3.5. išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.6. mokėti bendrauti ir bendradarbiauti, maloniai ir operatyviai aptarnauti interesantus, greitai orientuotis situacijose;
3.7. gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbą, mokėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBOTOJO FUNKCIJOS
4.1. priimti, registruoti ir tvarkyti prašymus bei kitus valstybės paramai gauti reikalingus dokumentus iš ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyvių, žuvusiųjų pasipriešinimo okupacijoms dalyvių šeimų narių;
4.2. priimti, registruoti ir tvarkyti gyventojų prašymus bei kitus dokumentus dėl vienkartinių kompensacijų asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnyba Sovietinėje Armijoje, ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms išmokėjimo, gavimo;
4.3. konsultuoti klientus dėl asmenų, represuotų už pasipriešinimą okupaciniams režimams, teisių atkūrimo, tvarkyti jų dokumentus, pateikti juos Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centrui;
4.4. kaupti ir analizuoti informaciją apie rizikos grupių asmenis, išduoti laikinuosius pažymėjimus grįžusiems iš įkalinimo įstaigų asmenims;
4.5. priimti, registruoti ir tvarkyti prašymus dėl specialiųjų poreikių lygio nustatymo ir jų tenkinimo. Teikti dokumentus svarstyti Asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo ir tenkinimo komisijai;
4.6. tvarkyti Neįgaliojo pažymėjimų apskaitą, išdavimą ir keitimą;
4.7. priimti gyventojų prašymus, tvarkyti dokumentus ir pateikti Buhalterinės apskaitos skyriui dokumentus dėl laidojimo pašalpos išmokėjimo;
4.8. Priimti, registruoti ir tvarkyti gyventojų prašymus dėl šalpos išmokų (priežiūros (pagalbos) ir slaugos išlaidų tikslinės kompensacijos) mokėjimo;
4.9. rūpintis materialinių vertybių įsigijimu, panaudojimu, vesti materialinių vertybių apskaitą, atlikti viešuosius pirkimus;
4.10. konsultuoti ir informuoti lankytojus bei seniūnijų specialistus savo kompetencijos klausimais;
4.11. rengti Savivaldybės administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus kompetencijos klausimais, teikti pasiūlymus rengiamoms programoms, teisės aktų projektams;
4.12. registruoti būsto pritaikymo ir vienkartinių pašalpų prašymus;
4.13. reikalui esant, dalyvauti sudarytų komisijų darbe;
4.14. dirba su dokumentų valdymo sistema, socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS), programa „Parama“.
4.15 pavaduoja kitą socialinį darbuotoją jam nesant.