BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO ŪKIO REIKALŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Biržų rajono savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus vyriausiasis ūkio reikalų specialistas (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – A1.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį išsilavinimą, ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį, susijusią su transporto ir ūkio organizavimu;
3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais vietos savivaldos, darbuotojų saugą ir sveikatą, su Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais;
3.3. mokėti teikti metodinę pagalbą darbuotojams;
3.4. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.5. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
3.6. išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir paskaitos taisykles;
3.7. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
3.8. būti pareigingam, stropiam, dalykiškam, taktiškam.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Vyriausiasis specialistas vykdo šias pareigas:
4.1. vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Bendrojo skyriaus vedėjo nurodymus, susijusius su Savivaldybės administracijos ūkiu ir transportu;
4.2. organizuoja Savivaldybės administracijos ūkio aptarnavimą:
4.2.1. aprūpina Savivaldybės administracijos struktūrinius padalinius ilgalaikiu ir trumpalaikiu materialiuoju turtu, užtikrina jo apsaugą ir remontą;
4.2.2. renka ir sistemina paraiškas iš Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių dėl organizacinės technikos, ryšio priemonių, baldų, inventoriaus, kanceliarinių, ūkinių ir kt. prekių bei reikalingų paslaugų poreikio;
4.2.3. teikia pasiūlymus prekėms, savivaldybei reprezentuoti, įsigyti ir organizuoja jų užsakymą bei pirkimą;
4.2.4. organizuoja spausdintuvų kasečių pildymą, restauravimą ir pakeitimą;
4.2.5. organizuoja mažos vertės pirkimų paraiškų formavimą ir prekių tiekimą; vykdo prekių priėmimą pagal kiekį ir kokybę;
4.2.6. rengia viešuosius prekių aukcionus dėl Savivaldybės administracijai nuosavybės teise priklausančio teisės aktų nustatyta tvarka pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti turto pardavimo;
4.2.7. užtikrina Savivaldybės administracijai priklausančių pastatų ir patalpų priežiūrą pagal sanitarijos reikalavimus;
4.2.8. dalyvauja sudarant Savivaldybės administracijos nekilnojamojo turto einamojo remonto planus ir sąmatas;
4.2.9. dalyvauja organizuojant Savivaldybės administracijos patalpų einamąjį remontą, prižiūri jo eigą;
4.2.10. organizuoja patalpų parengimą Savivaldybės tarybos posėdžiams;
4.2.11. rūpinasi, kad automobiliai būtų techniškai tvarkingi ir panaudojami pagal paskirtį;
4.2.12. pagal poreikį paskirsto automobilius Savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams naudoti Savivaldybės ribose ir rūpinasi, kad jie būtų naudojami ekonomiškai;
4.2.13. vykdo Savivaldybės administracijos balanse esančių automobilių techninę priežiūrą, organizuoja jų remontą ir draudimą;
4.2.14. išduoda vairuotojams kelionės lapus, veda sunaudojamo kuro ir kelionės lapų apskaitą;
4.2.15. koordinuoja Savivaldybės administracijos patalpų valymo darbus bei rūpinasi higienos bei valymo priemonių tiekimu bei išdavimu darbuotojams;
4.2.16. užtikrina normalias Savivaldybės administracijos darbuotojų darbo sąlygas;
4.2.17. prižiūri ir rūpinasi Savivaldybės administracijos pastatų ir patalpų eksterjeru bei interjeru;
4.2.18. organizuoja panaudoto ir nebereikalingo materialinio turto nurašymą;
4.2.19. pildo Bendrojo skyriaus darbuotojų laiko apskaitos žiniaraštį ir sudaro valytojų darbo grafiką;
4.2.20. dalyvauja rengiant teisės aktus šiai pareigybei priskirtais klausimais;
4.2.21. dirba su dokumentų valdymo sistema „Avilys“.