Stanislovas Paškevičius

Skyriaus vedėjas

 
BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
 
I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

            1. Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
            2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.


 
II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

            3. Teisė.
            4. Administracinių paslaugų teikimas.
 

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

            5. Teisė.
            6. Valstybės perduotų Savivaldybėms civilinės būklės aktų registravimo funkcijų vykdymo užtikrinimas.
 

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS


            7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
            8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
            9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
            10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
            11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
            12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
            13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
            14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
            15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
            16. Koordinuoja ir kontroliuoja įstatymų, susijusių su Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos veikla, taikymą.
            17. Organizuoja Skyriui priskirtų registrų tvarkymą ir duomenų teikimą valstybės registrams.
            18. Organizuoja teisės aktų  vertinimą teisiniu požiūriu, užtikrina parengtų teisės aktų projektų atitiktį galiojantiems teisės aktams.
            19. Kontroliuoja civilinės būklės aktų registravimą Skyriuje ir civilinės būklės įrašų turinį, jų sudarymo, keitimo, taisymo, papildymo, atkūrimo ir anuliavimo bei administracinių paslaugų teikimo tvarką.
            20. Prireikus teisės aktų nustatyta tvarka registruoja santuokas.
            21. Užtikrina tinkamą valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos teikimą Savivaldybės gyventojams.
            22. Užtikrina tinkamą  atstovavimą Savivaldybei, Savivaldybės administracijai teismuose.
            23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

            24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
            24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
            24.2. studijų kryptis – teisė;
            24.3. darbo patirtis – teisės srityje;
            24.4. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

 
            25. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
            25.1. komunikacija – 4;
            25.2. analizė ir pagrindimas – 4;
            25.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
            25.4. organizuotumas – 4;
            25.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
 
            26. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
            26.1. lyderystė – 4;
            26.2. veiklos valdymas – 4;
            26.3. strateginis požiūris – 4.
 
            27. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
            27.1. informacijos valdymas – 5.
 
            28. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
            28.1. teisės išmanymas – 5;
            28.2. dokumentų valdymas – 4.