Žaneta Eriksonienė

Kontrolierė


BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS SAVIVALDYBĖS KONTROLIERIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

​1. Pareigybės lygmuo – įstaigos vadovo pavaduotojas (II lygmuo).
​2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Savivaldybės tarybai.

II SKYRIUS
FUNKCIJOS

​3. Atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.
​4. Atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
​5. Vadovauja įstaigai.
​6. Valdo įstaigos išteklius.
​7. Valdo tiesiogiai pavaldžių įstaigų funkcijų atlikimo kokybę, savalaikiškumą ir atitiktį veiklos sričiai keliamiems reikalavimams.
8. Atlieka funkcijas nustatytas LR vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 9 dalyje.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

III SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

10. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
​10.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
​10.2. studijų kryptis – ekonomika;
​10.3. studijų kryptis – teisė;
​10.4. studijų kryptis – finansai;
​10.5. studijų kryptis – viešasis administravimas;
​10.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
​10.7. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
​10.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

IV SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

​11. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
​11.1. vertės visuomenei kūrimas – 5;
​11.2. organizuotumas – 5;
​11.3. patikimumas ir atsakingumas – 5;
​11.4. analizė ir pagrindimas – 5;
​11.5. komunikacija – 5.
 
​12. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
​12.1. strateginis požiūris – 5;
​12.2. veiklos valdymas – 5;
​12.3. lyderystė – 4.

​13. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
​13.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 5.
​14. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
​14.1. veiklos planavimas – 5;
​14.2. dokumentų valdymas – 5.