Pradžia Biržų rajono savivaldybė
Pradžia

Biržų rajono savivaldybės mokyklų įsivertinimo ir pažangos duomenys

Biržų rajono savivaldybės mokyklų įsivertinimo ir pažangos duomenys

BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKYKLŲ ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS DUOMENYS

Vadovaujantis Valstybinės švietimo 2013–2022 m. strategijos tikslu – įdiegti duomenų analize ir įsivertinimu grįstą švietimo kokybės kultūrą, užtikrinančią savivaldos, socialinės partnerystės ir vadovų lyderystės darną, trys Biržų rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos Nacionalinei švietimo agentūrai pateikė 2019–2020 m. m. (2020m.) įsivertinimo ir pažangos duomenis.

Mokykla

2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos raktinis žodis

Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas

Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas

Biržų „Aušros“ pagrindinė mokykla

Vertinimo įvairovė

Padarė pažangą 10.13 proc. daugiau mokinių lyginant su 2019 m. Apklausoje tėvai ir mokiniai prie aukščiausių verčių priskiria teiginius: „Man  svarbu mokytis“ - 3,5, „Mano pasiekimų vertinimas  man yra aiškus“ - 3,4, „Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti“ - 3,2. Trišalių pokalbių metu dauguma mokinių reflektavo savo mokymosi pažangą ir pasiekimus.

Pažangumas -100 proc. Mokymosi kokybė pagerėjo 3,62 proc. (lyginant su 2019m.). Visuminio įsivertinimo metu 122 rodiklis vertinamas 3,7. Nėra skundų dėl pasiekimų vertinimo. Dauguma mokytojų naudoja skaitmeninius mokinių pasiekimų vertinimo įrankius. Metodikos grupės aptarė ir vertinimo normas papildė savaiminio mokymosi vertinimo kriterijais. Susitarta dėl vertinimo nuotolinio mokymo(si) metu.

Biržų r. Vabalninko Balio Sruogos gimnazija

Savivaldumas mokantis

Dauguma mokinių  suvokia, pripažįsta ir stengiasi spręsti mokymosi problemas patys. Gerėja asmeninės pažangos stebėjimas – tampa nuoseklesnis, mokiniai pradeda kaupti asmeninės pažangos įrodymus. Mokiniai reflektuodami individualią mokymosi patirtį, padeda mokytojams įvertinti mokymosi gilumą ir tinkamumą.

Parašyta ir akredituota  kvalifikacijos tobulinimo programa „Savivaldus mokymasis – mokymasis visam gyvenimui“. Įgyvendinami programos uždaviniai: didinti besimokančiojo gebėjimą atpažinti mokymosi poreikius;
Praktiškai nustatyti patiriamą emocinį pasitenkinimą asmeniniais mokymosi laimėjimais. Pravestas kvalifikacijos tobulinimo seminaras  „Šiuolaikiška pamoka ir jos vadyba mokytojo praktiko požiūriu“

Biržų „Atžalyno“ pagrindinės mokyklos Pačeriaukštės Petro Poškaus pagrindinio ugdymo skyrius

Savivaldumas mokantis

Pamokų ir neformalaus švietimo metu mokiniai buvo skatinami savarankiškai ieškoti, rinkti ir apdoroti tikslingą informaciją, siejant ją su realiu gyvenimu. 30 procentų veiklų tai buvo įgyvendinta. 35 procentai apklaustų mokinių nurodė, kad informacijos ieškojimas, apdorojimas, pritaikymas buvo naudingas pamokose. Mokiniai įgavo didesnį pasitikėjimą savimi.

Mokyklos bendras pažangumas pagerėjo 0,8%.  Bendras mokyklos pažymio vidurkis, lyginant su 2018-2019 m. m., pakilo 0,28 balo. Apie 10% sumažėjo praleistų pamokų ir nepateisintų pamokų. Dauguma tėvų teigia, kad mokykla atsižvelgia į mokinio savitumą, moko vaikus bendradarbiauti, padėti vienas kitam, suprasti mokymosi svarbą gyvenime, mokykloje aptariamos mokymosi sėkmės.

                  Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus informacija